Verzoek aan leden. Groenbeheer

Geplaatst op 07-06-2024  -  Categorie: Algemeen

We doen een beroep op u

Geachte ligplaatshouders steigers B t/m M

U heeft waarschijnlijk zelf ook gezien dat het groen op de haven welig tiert. De vele regenval zal er oorzaak van zijn dat ook op de parkeerplaatsen en op de opgangen naar de steigers planten groeien waar dat niet de bedoeling is.

Het gewone onderhoud van het groen is in handen van de Onderhoudscommissie. Die werkt aan de haven vanaf 1 oktober tot 1 april. Nu het zeer wenselijk is dat onderhoud gepleegd wordt in de zomerperiode, doen we een beroep op u om het groen (grassen en jonge scheuten) van de parkeerplaatsen uit te trekken en de opgang naar de steiger zo nodig te snoeien. Al zou u maar een oppervlak ter grootte van uw auto van planten vrij maken, dan is dat al een vooruitgang, zeker als elke ligplaatshouder dat doet.

U kunt het groenafval kwijt in de groenstrook tussen de struiken. Uiteraard niet in het water.

U kunt uw werkzaamheden melden bij de havenmeester, zodat uw werk meetelt in de registratie voor de zelfwerkzaamheid.

Het bestuur van WSV De Kil dankt u bij voorbaat voor uw inzet!