Nieuwe Corona regels 22 april 2020

Geplaatst op 22-04-2020  -  Categorie: Algemeen

Aanpassing corona regels Watersportvereniging De Kil  22 april 2020.

Ondanks dat de hoofdregel nog steeds is: vermijd drukte, houd zoveel mogelijk afstand.  Heeft het bestuur van de vereniging heden na overleg met de veiligheidsregio ZHZ besloten dat met in achtneming van onderstaande voorwaarden overnachten op uw boot weer mogelijk is voor vaste leden en huurders in onze jachthaven.

1. Alleen indien uw schip sanitaire voorzieningen heeft.  De Ark blijft gesloten.
  2. U alleen uw eigen boot bezoekt.
  3. U niet stilhoudt op de steiger, maak de doorgang vrij voor anderen.
  4. Er geen groepsvorming met meer dan drie personen optreedt.
  5. U een afstand van 1,5 meter tot elkaar houdt.
  6. Overnachten op uw schip meldt u vooraf  per whatsapp 0651889090 aan de havenmeester.
  7. Vuilwatertanks kunnen worden geleegd bij Jachthaven Strijensas op vertoon van een pasje.

Met name geldt dat u zich meldt bij aankomst en vertrek uit de haven.

• Dit betekent bij aankomst en vertrek met de auto melden door met de telefoon het hek te openen. Dit wordt dan automatisch geregistreerd.
  • Bij verlaten of terugkeren in de haven met uw schip moet u dit melden middels whatsapp 0651889090 aan de havenmeester.