Kofferbakverkoop Strijensas

Geplaatst op 06-05-2024  -  Categorie: Algemeen

Kofferbakverkoop Strijensas 1 juni a.s van 15:00 tot 17:00 uur

Zet je schrap voor een spetterend evenement op het terrein van Jachthaven Strijensas, georganiseerd door de Watersportvereniging Strijensas !

Wat staat er op de agenda? Niets minder dan een bruisende Nautische Kofferbakverkoop die de wateren van de Hoeksche Waard doet golven ! Van zeiluitrusting tot duikapparatuur, als het met watersport te maken heeft, is het welkom. Dus duik in je kasten, zolder en garage, en breng je schatten mee om te verkopen.

Maar dat is nog niet alles ! Terwijl je langs de kraampjes struint, word je begeleid door opzwepende live muziek. En als je buik begint te knorren, geen zorgen ! We hebben heerlijke hapjes en verfrissende drankjes klaarstaan om je energie op peil te houden.

Wanneer ? Noteer in je agenda: Op 1 juni a.s van 15:00 tot 17:00 uur. Na afloop gaan we niet meteen naar huis. Nee, we gaan door met feesten! Spring aan boord voor een spetterend festijn op het haventerrein verzorgd door onze vrienden van restaurant De Batterij. Voor meer details en aanmelden bij de Batterij: Check hun Facebookpagina !

Maar let op, matrozen ! Om als verkoper deel te nemen aan de Nautische Kofferbakverkoop is het essentieel om je aan te melden bij het team van Watersportvereniging Strijensas. Het aantal plaatsen voor auto's is beperkt, dus wees er snel bij ! Aanmelden kan bij de secretaris van onze gezellige club: esdraa.o.[antispam].@xs4all.nl . Als je niets te verkopen hebt maar wel interesse hebt in de aangeboden spullen ben je natuurlijk zonder aanmelding van harte welkom om langs de kraampjes te komen struinen.

Mis deze kans niet om je liefde voor de watersport te delen en nieuwe schatten te ontdekken. Wij kunnen niet wachten om je te zien op het terrein van Jachthaven Strijensas voor een onvergetelijke middag vol plezier en avontuur !

Met vriendelijke groet,

het "Kofferbakteam" van WSV Strijensas