Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering weer digitaal

Geplaatst op 06-03-2022  -  Categorie: Algemeen

Jaarlijkse Algemene Leden Vergadering 2022.

Deze wordt digitaal gehouden vanaf 23 maart met hopelijk veel vragen en reacties. U kunt stemmen van 1 t/m 7 april en de vergadering wordt afgesloten met de uitkomst van de stemming op 8 april.

De notulen en alle andere stukken kunt u zelf op onze website Ledenvergadering 2022 - Watersportvereniging De Kil (wsvdekil.nl)  inzien of downloaden. Deze zijn vanaf 23 maart beschikbaar.   Wilt u via ofni.[antispam].@wsvdekil.nl  laten weten als u niet op de site kunt komen.

Wij verzoeken u uw eventuele vragen en opmerkingen naar aanleiding van de agendapunten via het programma in te dienen. De link daarvoor staat ook op de website Ledenvergadering 2022 - Watersportvereniging De Kil (wsvdekil.nl).

Om uw reactie te kunnen bespreken, ontvangt het bestuur die uiterlijk op 29 maart 2022.

Met vriendelijke groet, namens het Bestuur,

Adrie Markus,  secretaris WSV De Kil.