Facturen 2024 verzonden

Geplaatst op 06-12-2023  -  Categorie: Algemeen

Vandaag 6 december 2023 zijn de facturen voor 2024 verzonden.

Er stond een storende fout in. U zou moeten betalen vóór 20 decmber 2024. U begrijpt dat dit 2023 moet zijn.

De factuur bevat:

• Contributie is in het verleden uit het liggeld gehaald, anders betalen de motorbootvaarders voor niets btw over de contributie.
  • Borg voor het sleuteltje van het elektrakastje in de steiger. Dit is besloten op de ALV en is natuurlijk eenmalig.
  • Lidmaatschap van het KNWV. Leden die bij de ZD&O ook KNWV-lidmaatschap betalen, kunnen dit terugvragen bij het KNWV.
  • Zelfwerkzaamheid voor de leden, die het afgelopen jaar niet minstens vier uur werk verrichtten voor de vereniging.
  • Entreegeld  voor de nieuwe leden
  • Administratiekosten voor de leden die facturen via de post willen ontvangen.
  • Compensatie, voor die leden die op verzoek van de vereniging verhuisden naar een grotere box.