Captain's dinner 13 april 2024

Geplaatst op 03-03-2024  -  Categorie: Algemeen

Het vaarseizoen staat weer voor de deur, alles is weer up to date. Dit willen we inluiden met een Captain’s dinner en uiteraard een gezellige avond.

De muziek wordt verzorgd door Gerrit Jansen, bekende Dordtse toetsenist, accordeonist en zanger!!

captain-dinner-2-kopieren

Bij binnenkomst kunt u betalen voor het eten, de drankjes zijn voor eigen rekening. Er is deze avond, in verband met de ruimte, plaats voor 40 personen

De kosten zijn voor leden, aspirantleden en gezinsleden 12 euro p.p. en voor kinderen t/m 12 jaar 8 euro p.p.

Zaterdag 13 april

Aanvang 18.30 uur, de Ark is vanaf 17.30 uur open.

U kunt zich tot 1 april opgeven. het email adres  is  ofni.[antispam].@wsvdekil.nl

of direct op de website: https://www.wsvdekil.nl/activiteiten/97/captains-dinner-wsv-de-kil/inschrijven

Bij afwezigheid graag tijdig doorgeven, indien mogelijk een week van te voren zodat wij personen die op de reservelijst staan nog uit kunnen nodigen. Als er dieetwensen zijn of u bent vegetarisch geef dit dan even door.

captain-dinner-1

Bij vragen of onduidelijkheden graag uw reactie via ofni.[antispam].@wsvdekil.nl

Vriendelijke groet,

De evenementencommissie, WSV De Kil.