Bericht aan nieuwe huurder

U ontvangt deze mail naar aanleiding van uw verzoek voor een ligplaats bij Watersportvereniging De Kil te Dordrecht.  Het bestuur heeft overlegd en ziet geen bezwaar.  Havenmeester Jan Jonkers heeft een passende box voor u beschikbaar.  U kunt met hem kontakt opnemen via telefoon 0651889090 of mail likedretseemnevah.[antispam].@gmail.com om verdere details te vernemen zoals uw boxnummer, liggeld en ingangsdatum.

De volgende punten zijn van belang:

1. Zou u bijgaand formulier willen aanvullen om onze gegevens te updaten.
  2. Wilt u een kopie identiteitsbewijs en kopie polisblad van de WA-verzekering van uw schip mailen naar ofni.[antispam].@wsvdekil.nl
  3. U ontvangt een huurcontract in tweevoud per post zodra we de kopie en uw gegevens  ontvangen hebben.
  4. Als u akkoord bent met de inhoud, ondertekent u het contract en stuurt dat naar het postadres van de vereniging.

Vriendelijke groet,

Adrie Markus,

secretaris WSV De Kil.

Vul bij onderstaand formulier eerst het lidnummer in, dat u ontvangen heeft