Uw reactie op agendapunt 9

Inloggen om een reactie te plaatsen.

Nico Koudstaal
22 apr 2021 17:48

Ik ben inmiddels 79 jr ,bijna 80. dus zwaar wek is niet aan mij besteed. Vandaar dat ik me als kascontrole cie beschikbaar heb gesteld .Als er iets anders gevraagd wordt dan hoor ik dat graag.

Gert Sluiters
16 apr 2021 16:17

Op zich zelf vind ik de zelfwerkzaamheden wel in orde. Het lijkt mij dat er wel andere werkzaamheden te doen zijn dan onkruid, mollen enz. Ik persoonlijk heb een vreselijke hekel aan in de grond wroeten. Als ik dat ga doen, kom ik er thuis niet meer onderuit. Andere technische werkzaamheden, daar ben ik wel voor in. Als je komt werken komen daar wel reiskosten bij. In mijn geval dan. En ik denk ook bij andere leden, die niet in Dordt of directe omgeving wonen.

Gerard de Jong
09 apr 2021 21:38

wat een administratie voor een opbrengst van max 20,- per lid. dan ook nog nog bijhouden wie heeft gewerkt en hoeveel uur. Kortom: ik vind het geen goed plan in deze vorm

Peter Schröder
09 apr 2021 13:45

Graag zou ik een lijst zien van werkzaamheden die gedaan moeten worden. In verband met fysieke beperkingen kan ik helaas niet helpen bij alle voorkomende werkzaamheden. Bij een lijst kan ik intekenen op zaken die voor mij mogelijk zijn.

Leen Luijendijk
08 apr 2021 21:37

Ik heb mij intussen aangemeld om mollen te vangen. Willy Luijendijk. Vrouw van leen

Erik Verwaal
02 apr 2021 16:10

1) Wat is de betekenis vol=vol? kan je als de intekenlijst vol is niet meer meewerken? 2) Wordt er naast leeftijd ook rekening gehouden met iemands fysieke gesteldheid?

Jeroen Festen
31 mrt 2021 09:30

Aart Kooper zegt: Is de borg niet een beetje aan de lage kant? Of willen we zo min mogelijk mensen aan het werk krijgen, maar wel 20 € incasseren? Voor de rest een goed idee.