Jachthaven De Kil is prachtig gelegen op een kruispunt van grote vaarwegen en is een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan het nationaal park De Biesbosch met uw schip. Voor zeilers een stop op de staande mast route.

Onze haven is vrij ver van de bewoonde wereld. Maar het is een gezellige haven met actieve leden en een ideale tussenstop voor passanten van groot tot klein (tot 19 meter). Daarbij hebben we een mooi groot clubhuis waar u terecht kan voor een hapje en een drankje en desgewenst een heerlijke lunch of diner van havenmeester Patricia.

Onze haven heeft een prachtig, altijd boeiend uitzicht over de Dortsche Kil en het Hollandsch Diep.

U kunt gebruik maken van het winkeltje (in de zomer), de speeltuin en het zwembad van het naast gelegen EuroParcs Resort De Biesbosch.

Watersportvereniging De Kil is een vereniging met 230 ligplaatsen. De vereniging beschikt over een clubhuis De Ark en daarmee over alle faciliteiten zoals een restaurant/cafetaria met een groot (overdekt) buitenterras, toiletten en douches. Wifi in het clubhuis. Onze haven is afgesloten door middel van een toegangshek en onze havenmeester is dag en nacht aanwezig om te waken over uw eigendom.