Evenementenagenda Maart en April 2019

VRIJDAG 8 MAART – vanaf 19.30 uur: CLUBAVOND in De Ark

(let op: i.v.m. de vakantie van Irene en Jan is de clubavond dit keer op de 2e vrijdag van de maand)

WOENSDAG 13 MAART – LEZING in samenwerking met de ZD&O door Volvo Ocean zeiler         Gerd-Jan Poortman.

Garage Vissersdijk, Mijlweg 67, Dordrecht – verdere gegevens en tijdstip volgen z.s.m.

ZATERDAG 16 MAART – 18.30 uur: STAMPPOTAVOND (gemaakt door Jan) De Ark gaat open om 18.00 uur.

Kosten: € 12,50 p.p., kinderen t/m 12 jaar: € 10,00

(maximaal aantal personen: 60, dus wees er snel bij. Per stel: twee introducees toegestaan)

Aanmelden uiterlijk zondag 10 maart per e-mail (zie onder) of bij Jan aan de bar.

DONDERDAG 21 MAART – 19.30 uur: HERHALINGSCURSUS REANIMATIE

Aanmelden uiterlijk 17 maart per e-mail (zie onder) of bij Jan aan de bar.

Kosten: € 25,00 p.p. (vrijwel altijd terug te vorderen via de ziektekostenverzekering).

Mensen die nog geen reanimatiecursus hebben gevolgd kunnen zich ook aanmelden, daar wordt dan een aparte cursus voor gegeven. (datum hiervoor volgt later)

DONDERDAG 28 MAART – 20.00 uur: LEZING DOOR DE (Dordtse) REDDINGSBRIGADE.

Er wordt een kleine bijdrage gevraagd, gegevens volgen.

Aan bezoekers van de lezing kan Jan vooraf een goedbereide maaltijd serveren tegen een schappelijke prijs van € 8,50 p.p. Hiervoor gaat De Ark om 18.00 uur open, om 18.30 uur wordt het eten geserveerd.

VRIJDAG 1 APRIL – vanaf 19.30 uur: CLUBAVOND in De Ark

Ter info (van het bestuur):

VRIJDAG 12 APRIL – Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering – gegevens volgen

ZATERDAG 13 APRIL – Jaarlijkse schoonmaakdag van de haven