404 - Pagina niet gevonden

besloten deel leden

Watersportvereniging De Kil                         28 maart 2024

Passanten zijn altijd welkom.

Nieuwsberichten,  ook te lezen op onze app.

Jachthaven De Kil is prachtig gelegen op een kruispunt van grote vaarwegen en is een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan het nationaal park De Biesbosch met uw schip. Voor zeilers een stop op de staande mast route.  Onze haven is vrij ver van de bewoonde wereld. Maar het is een gezellige haven met actieve leden en een ideale tussenstop voor passanten van groot tot klein (tot 19 meter). Daarbij hebben we een mooi groot clubhuis waar u terecht kan voor een hapje en een drankje en desgewenst een heerlijke lunch of diner van havenmeester Jan. Onze haven heeft een prachtig, altijd boeiend uitzicht over de Dortsche Kil en het Hollandsch Diep. U kunt gebruik maken van het winkeltje (in de zomer), de speeltuin en het zwembad van het naast gelegen EuroParcs Resort De Biesbosch.

Leden moeten inloggen om besloten delen te kunnen zien.

Zoekt u een ligplaats voor uw schip?

Jachthaven De Kil, gelegen op het zuidelijkste puntje van het Eiland van Dordrecht naast de Moerdijkbruggen.

Haven
knop-haven

Activiteiten in onze haven:

Heel voorzichtig begint er weer  wat te gebeuren in onze haven. Vanaf woensdag 19 mei organiseert ZD&O weer woensdagavond zeiltrainingen vanuit jachthaven De Kil.  Onze barbecue van 18 september 2021 hebben we helaas moeten annuleren.

zie onze activiteiten agenda voor verdere info

Restaurant / cafetaria

De Ark is behalve ons clubhuis ook cafe/restaurant waar u heerlijk kan drinken en eten.

De Ark is vanaf zaterdag 05 juni 2021 weer geopend en bij mooi weer ook het terras. Het is wel wenselijk te reserveren. via tel: 06-51889090.

Onderhoud van de haven

Het onderhoud van onze haven wordt door leden gedaan.  Iedereen draagt zijn steentje bij middels het zelfwerkzaamheid programma.

Inloggen

Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?

Milieu

Wij proberen het milieu te sparen.  Gebruik afvalstation bij jachthaven Strijen-sas.

Links en Tips

Leuke en nuttige links

Vaarwater om ons heen

De Kil en het Hollandsch Diep zijn druk bevaren wateren.  Veel beroepsvaart en zeeschepen passeren onze haven

Geschiedenis van jachthaven de Kil
knop-veerboot-willemsdorp

Geschiedenis van jachthaven De Kil

Willemsdorp en jachthaven de Kil hebben een lange geschiedenis. Dankzij de strategische ligging bij de Moerdijkbruggen en het oude veer van Willemsdorp naar Moerdijk.

Zwaar bewolkt en 9° C met windkracht 3

06:22 19:07

App WSV De Kil.

Watersportvereniging De Kil biedt een kleine app aan op uw smartphone of tablet.

Klik op Cappie voor uitleg

Leden informatie
knop-ledenvergadering

Ledenvergadering april 2021

Ook in 2021 vond de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering in april weer digitaal plaats.

Antwoorden van het bestuur op uw reacties

Streetview

Via deze link ziet u prachtige streetview

beelden van onze haven.

U kunt 360º  in het rond kijken.

Wat is uw oordeel over deze website ?

Hoe beoordeelt u deze pagina van de website van Watersportvereniging De Kil ?

Watersportvereniging De Kil is een vereniging met 296 ligplaatsen. De vereniging beschikt over een clubhuis De Ark en daarmee over alle faciliteiten zoals een restaurant/cafetaria met een groot (overdekt) buitenterras, toiletten en douches. Wifi in het clubhuis. Onze haven is afgesloten door middel van een toegangshek en onze havenmeester is dag en nacht aanwezig om te waken over uw eigendom.

--------------

besloten deel leden

bezoekadres: Rijksstraatweg 355  3316EG Dordrecht,

Postbus 915 ,  3300AX  Dordrecht